BAŞARI PSİKOLOJİSİ SEMİNERİ NEDİR?

Güç nedir?

Sonuca ulaşabilme potansiyelidir. 

Hayatta kazanman gerekenler var ve bir de kaybetmen gerekenler...

Çünkü doğru şeyleri kazanmak için doğru şeyleri kaybetmek gerekiyor...

Peki, hayatında istediğin sonuçlara ulaşabiliyor musun?

İmkân?

Kariyer?

Çevre?

Marifetler?

Bilgi?

Peki, doğru şeyleri doğru miktarda isteyebiliyor musun?

Çünkü güç sadece kazanmakta değil; doğru şeyleri doğru miktarda kazanmakta gizli...

Bu eğitim hayatla ilgili...

Başına ne geliyorsa onlarla ilgili...

İmkanların,

Kariyerin,

Çevren,

Marifetlerin,

Ve bildiklerinle... Neredesin? 

Ve nereye gidiyorsun?

Sen öğrenebilesin diye…

Dönüşüm başlıyor…


İktidar nedir?

Her yaratılanın, kendi sorumluluklarında kontrolü ele almasıdır...

Peki senin sorumlu olduğun konular nedir...?

Çocukların...?

Eş...?

Mesleğin...?

Diğer içinde bulunduğun gruplar...?

Bedenin...?

Duyguların...?

Düşüncelerin...?

Bunlar sana verilenler... sorumluklarının olduğu konular...

Peki bu sorumluklarını ne kadar kontrol edebiliyorsun?

Bunun için bilgilerini deneyime dönüştürebilmelisin... çözüme ulaşabilirliği test edilmiş deneyimlere...


Sorumluluk Nedir?

Test süresi bitinceye kadar, kişiye sınavında verilen emanettir...

Peki senin emanetlerin nedir? 

Çocuk..?

Eş...?

Mesleğin...?

Mal...?

Mülk...?

İçinde bulunduğun gruplar...?

Bedenin...?

Duyguların...?

Düşüncelerin...?

Bunlar sana verilen emanetler...


Peki sen bu emanetlere karşı ne kadar eminsin?

"Her emaneti, o konuda emin olunan kişiye veriniz..." 

"Siz, iman etmedikçe cennete giremezsiniz...

Ve iman edenler tarafından emin bir kişi olmadıkça iman etmiş olamazsınız"

Emanet...?

Emin...?

İman...?

"Deneyimsel Tasarım Öğretisi"

 - Başarı Psikolojisi Eğitimi -




Seminer programı hakkında daha fazla bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz.



Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Gerçek başarının izlerini gelin birlikte sürelim.

    YanıtlaSil
  2. Bu eğitimi almadan önce hayat kafasına göre istediğine istediğini verir zannederdim. Meğer her şeyin bir sistemi varmış; süreçleri, evreleri, bedelleri varmış. Bedel konusunda çok iyi anladım.
    Herkesin istediği şeylerin bedelini ödeyebilmesi dileğiyle..

    YanıtlaSil
  3. Bu eğitimi alana kadar bir amacım yoktu. Tuğlaları spontane dağıtıyordum . Şimdi o tuğlaları üst üste koyup bir duvar yapmasını öğrendim.

    YanıtlaSil
  4. insanın kendi psikolojini tanımlayıp yönetebilmesidir gerçek başarı... bunun içinde reçeteyi sunar deneyimsel öğreti...

    YanıtlaSil
  5. gerçek başarı ve gerçek mutluluk ... bu eğitim tam da bunun stratejisini verip bizleri hayata hazırlıyormuş.

    YanıtlaSil
  6. İlk okul sırasından iş hayatına, çocuk yetiştirmeden ebeveyn ilişkisine kadar, her konuda başarılı olmak istiyorum. Güçlü ilişkilerim, güçlü ekonomim, güçlü fiziğim olsun istiyorum. Peki bu başarıyı bu gücü nasıl elde edicem?
    Eğitimde ben cevabını buldum, merak edenlere tavsiye edilir :)

    YanıtlaSil