İnsanlar mutlu olmak için evlenmek istiyor. 

Evlendikten seneler sonra da diyor ki; 

'' Eşimle mutlu değilim. Birbirimizi anlamıyoruz. ''

Ama mutsuzluğunun asıl çözümünü bulamıyor ve sonra diyor ki;

'' Depresyondayım ne yapmalıyım? ''

Düşündükçe düşünüyor ama nafile...

Ve çaresizce kelimeler dilinden dökülüyor

'' İçim daralıyor..

Ruhum daralıyor..

 Nefes alamıyorum..

İçim sıkılıyor..

Bu şehir, bu sokaklar bana dar geliyor.. ''

Yaşadığı şehirden, sahip olduğu çevreden ailesinden uzaklaşmak istiyor.. 

Peki gerçek çözüm bu mu? Her şeyi geride bırakarak uzaklaşmak mı? 

Neydi asıl problem?

Bizler yaptığımız her şeyi mutlu olmak için yapmadık mı?

Neden ulaşamadık çözüme?

Peki ne yapmalı öyleyse?


Çözümü nerede aramalı? 

İşte bu soruların cevabı için;