MUTLU OLAMIYORUM, DEPRESYONDAYIM NE YAPMALIYIM?


İnsanlar mutlu olmak için evlenmek istiyor. 

Evlendikten seneler sonra da diyor ki; 

'' Eşimle mutlu değilim. Birbirimizi anlamıyoruz. ''

Ama mutsuzluğunun asıl çözümünü bulamıyor ve sonra diyor ki;

'' Depresyondayım ne yapmalıyım? ''

Düşündükçe düşünüyor ama nafile...

Ve çaresizce kelimeler dilinden dökülüyor

'' İçim daralıyor..

Ruhum daralıyor..

 Nefes alamıyorum..

İçim sıkılıyor..

Bu şehir, bu sokaklar bana dar geliyor.. ''

Yaşadığı şehirden, sahip olduğu çevreden ailesinden uzaklaşmak istiyor.. 

Peki gerçek çözüm bu mu? Her şeyi geride bırakarak uzaklaşmak mı? 

Neydi asıl problem?

Bizler yaptığımız her şeyi mutlu olmak için yapmadık mı?

Neden ulaşamadık çözüme?

Peki ne yapmalı öyleyse?


Çözümü nerede aramalı? 

İşte bu soruların cevabı için;




Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Başka şehre, başka işe, başka eşe sahip olunca değişen ne olacak ki? Çözüm her zaman kişinin içinde, dışında değil.

    YanıtlaSil
  2. Karşılaşılan problemler ve hayatın baskısı onun gerçek yasalarını bilmeyenler için yaşamı yönetilmesi zor bir hale getirir. Çıkış yolu bulamayanlar için deneyimsel öğreti gerçek çözümleri sunuyor.

    YanıtlaSil
  3. Gidelim buralardan, dayanamıyorum diye şarkı var. Ama kimse bırakıp gidemiyor da. Çünkü mesele gitmek değil.

    YanıtlaSil
  4. Eşim beni mutlu etsin, işim beni mutlu etsin, ailem beni mutlu etsin.. Bunları değiştirsede insan mutlu olamaz. Çünkü mutluluk dışarıdan gelen değil kişinin kendinde olan bir şey. Bunuda Başarı Psikolojisi eğitiminde anladım. Hocamızın ağzına sağlık…

    YanıtlaSil